Program de lucru ONLINE

Vă aducem la cunoștință începând cu data de 31 august 2020 activitatea filialei se va desfășura online.

Depunerea și eliberarea documentelor se va face în format electronic, prin intermediul adresei de e-mail oammr_mures@yahoo.com unde membrii vor trimite în format .pdf (scanat) cererea și documentele aferente.

După verificarea cererii și a documentelor  trimise de solicitant, dacă sunt îndeplinite condițiile legale, Filiala Mureș a OAMGMAMR va trimite documentele solicitate prin e-mail, în format pdf.

Originalul documentului solicitat poate fi ridicat de către titular după reluarea activităților cu publicul.

Plata cotizației de membru se va efectua prin transfer bancar în IBAN: RO04BRDE270SV90106522700 deschis la BRD Tg.-Mureș.

Cererile de eliberare a documentelor necesare recunoașterii în scop profesional a titlurilor româneşti de calificare , însoţite de documentele corespunzătoare, se depun exclusiv prin programare  (telefon 0265218395) iar documentele de recunoaștere (Certificat de conformitate/recomandare) vor fi ridicate de către solicitanți personal sau de către un împuternicit, prin procură notarială.

Vă rugăm să ne adresați toate întrebările prin telefon și e-mail, de luni până joi în intervalul orar 7-15.

Datele de contact sunt: telefon 0265218395, 0722390991, 0722404571, e-mail oammr_mures@yahoo.com.

Vă încurajăm să folosiți informații din surse sigure, actualizate, și să respectați măsurile impuse de Ministerul Sănătății și de Comitetul National pentru Situații Speciale de Urgență.