PROGRAM DE LUCRU

Vă aducem la cunoștință că pe perioada stării de urgență se suspendă programul cu publicul, până la o dată ce va fi anunțată ulterior. 

2. Depunerea și eliberarea documentelor se va face în format electronic , prin intermediul adresei de e-mail oammr_mures@yahoo.com unde membrii vor trimite în format .pdf (scanat) cererea și documentele aferente.

După verificarea cererii și a documentelor  trimise de solicitant, dacă sunt îndeplinite condițiile legale, Filiala Mureș a OAMGMAMR va trimite documentele solicitate prin e-mail, în format pdf.

Originalul documentului solicitat poate fi ridicat de către titular după expirarea măsurilor pentru prevenirea răspunderii coronavirusului și reluarea activităților cu publicul.

Plata cotizației de membru se va efectua prin transfer bancar în IBAN: RO04BRDE270SV90106522700 deschis la BRD Tg.-Mureș

3. Vă rugăm să ne adresați toate întrebările prin telefon și e-mail, de luni până vineri în intervalul orar 7-15.

Datele de contact sunt: telefon 0265218395, 0722390991, 0722404571, e-mail oammr_mures@yahoo.com.

4. Vă încurajăm să folosiți informații din surse sigure, actualizate, și să respectați măsurile impuse de Ministerul Sănătății și de Comitetul National pentru Situații Speciale de Urgență.

Vă mulțumim pentru înțelegere!